NAŠE STORITVE

Svetovanje za podjetja

Naš nasvet za boljši uspeh

Imate dober produkt, pa ne veste kako bi ga predstavili končnim porabnikom?

Ste proizvajalec, uvoznik ali distributer najboljšega izdelka ali storitve, pa ne poznate načina poslovanja s trgovci?

Osredotočite se na izvedbo svoje osnovne dejavnosti, nam pa zaupajte pripravo najboljše strategije vstopa na trg. Ponujamo vam pomoč pri pripravi celotnega uvajalnega procesa, strateškega načrta za izdelek, raziskavo tržišča in možnosti plasiranja na police trgovcev, priprave dolgoročne cenovne strategije, politike cen, oblikovanje ponudbe s predstavitvijo izdelkov, pogojev poslovanja. Naše dolgoletne izkušnje na področju organizacije, nabave, prodaje in marketinga združimo v skupno celoto in pripravimo celostno svetovanje.  Vključujemo faktor za doseganje najboljših procesov in dobre medsebojne odnose.

Organizacija

Naša pomoč optimizaciji

Ali vas je vaše podjetje prehitelo – naravna rast podjetja je izredno hitro napredovala, vi pa ste se znašli v zagati, kako organizirati delo in optimizirati poslovne procese?

Se sprašujete kako še bolj izkoristiti nabavne poti, dogovore s trgovci, tako, da bo zadovoljstvo na obeh straneh in izkoristek dogovora še boljši?

V organizaciji smo še posebej odlični. Ker izredno radi delamo z ljudmi, razumemo njihove težave in prilagajamo organizacijske procese tako, da ste zadovoljni vi, pa tudi vaši zaposleni. Običajna težava, ki se pojavi, je ta, da je nalog preprosto preveč ali pa se vsi ukvarjajo z eno samo nalogo. Struktura in razporeditev dela je izrednega pomena za ohranjanje dobre klime v podjetju. Vključimo se v vaš proces, odkrijemo izzive ter jih postavimo nazaj v urejeno delovno okolje.

Predstavitev in prepoznavnost

Večni izziv vaše blagovne znamke

Ali ste zadovoljni s prepoznavnostjo vašega izdelka? Želite odpreti srce in se približati svojim strankam? Želite pospešiti prodajo in to ohranjati tudi dolgoročno?

Na policah trgovcev je širok nabor izdelkov, ki jih srečujemo malodane na vsakem koraku v oglaševanju. Kaj lahko vaš izdelek naredi drugačnega?

Nimamo enega samega recepta za uspeh, imamo pa prilagojene individualne rešitve prav za vaš izdelek ali storitev. Postaviti na polico in zakupiti oglasni prostor na televiziji? Je to prava pot? Včasih da, večkrat ne. Naš predlog je lahko sestavljen tudi iz tega. Predvsem pa nam je pomemben osebni pristop. Naš osebni pristop pri spoznavanju vašega podjetja in vaša odprtost ter pravilni pristop do strank.

Marketinški plan

Čustvena vez kreira prodajo

Osnovni namen je seveda pospešiti prodajo. Prvi korak k zvesti stranki, ki se vedno vrača po naš izdelek je ta, da stranka razume, zakaj izdelek potrebuje. Da razume vašo predanost in vso zgodbo, ki je povezana z izdelkom. Taka stranka se vedno znova vrača po vaš izdelek, hkrati pa izkušnjo deli z najbližjimi. In krog je sklenjen.

Prepoznavnost blagovne znamke bomo okrepili s pomočjo marketinških orodij:

  • Analizirali bomo trenutno stanje in konkurenco,
  • Pripravili bomo marketinški plan prilagojen na izdelek in marketinška sredstva,
  • Oblikovali bomo različne ideje za izpeljavo kampanj,
  • Posvetili se bomo svetovanju strankam (promocije),
  • Organizirali bomo dogodke ali prireditve,
  • Skrbeli bomo za odnose z javnostmi (mediji, stranke).

Družbena odgovornost

Korak do vašega cilja

Najboljši smo v pripravi aktivnosti, ki bo vaše podjetje predstavilo v drugačni luči. Poleg pospeševanja prodaje je za vsa podjetja v današnjem času pomembna aktivacija v družbi, pomoč posameznikom, ki so se znašli v stiski ali družbenim organizacijam, ki skrbijo za dobro ljudi.

Z vračanjem družbi skrbimo za boljšo prepoznavnost blagovne znamke. Ljudje nas povezujejo s prijetnimi spomini, ko se jih dotaknemo v trenutkih, ki jim največ pomenijo.

Blagovna znamka že dolgo ni le kapital, ljudje jo dojamejo in jo sprejmejo za svojo, ker jim je blizu in ker se jih dotakne.

Želite narediti korak dlje? Pišite nam in pripravili bomo predlog družbeno odgovornega projekta za vaše podjetje.

Dodatne storitve

Nudimo podporne storitve, ki vam omogočajo najboljši pregled dogajanja z vašimi izdelki:

  • redni obiski prodajaln in skrb za dobre odnose
  • kontrola postavitev marketinških materialov,
  • analiza zalog ter pomoč pri optimalnih naročilih
  • kontrola zalog in analiza vzrokov premajhne založenosti (out of stock)
  • popisovanje cen
  • priprava rednih poročil o stanju v prodajalnah
  • priprava rednih poročil o aktivnostih konkurence
  • izvajanje skrivnih nakupov